Ensam på riktigt...

Hej hej...nu är jag ensam på riktigt. Marcus var nyss här och hämtade Jocke. Dom ska åka till landet. Utan mig! Hehe nej då så farligt är det inte, jag ska ju till mitt ställe i morn och va där typ en vecka och umgås med mami och syster och Elin :) Även fast jag knappt varit hemma i sommar så ska det bli skönt att åka iväg igen. Får bara ångest av att vara i stan på sommaren, speciellt i augusti när man vet att man snart ska börja jobba eller plugga. Är man bortrest så vet man att man är ledig, då är man liksom borta från det vardagliga.

Har jobbat nu i tre dagar, kanske mina sista dagar på bellman? Jag vet inte...känns som att jag sitter fast i ett gummiband som är knutet i dörren på bellman, som jag alltid dras tillbaka till. Ju längre bort jag lyckats ta mig desto fortare åker jag tillbaka :P Fast de här senaste tre dagarna var helt okej faktiskt, mycke folk men kul ändå :) Jag skulle förmodligen inte sitta fast i det där gummibandet om jag inte tyckte om det. 

Hur som helst så ska jag spendera min sista dag i sthlm med att tvätta och senare ska jag ta en sväng in till stan för fika med tjejerna. Var längesen jag såg dom :)

Lite bilder från prideparaden i lördags:

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback