Home again...

Hej hopp gummisn*pp!

Nu är jag hemma i mitt fina sthlm igen (skulle aldrig kunna flytta härifrån). Förmodligen kommer jag att stanna här sommaren ut, blir nog ingen sista minuten p.g.a flera anlednigar (så ja Emilie du fick rätt!). Men har iaf haft en bra vecka på landet med mamma o syster med familj :)

Idag var det egentligen meningen att jag och Zofie skulle fira 10-års jubileum men det blir inte alltid som man tänkt sig så det får bli på fredag ist :)

Men nu ska jag och älsklingen iväg och bada vid långsjön, se om nån annan joinar men verkar som att alla var upptagna idag :( men men blir najs ändå, har ju varit borta från Jocke i hel vecka jue så vi behöver lite "ta igen tid"

pöss pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback