Ska man bli vuxen nu!?

Idag började jag på lärarehögskolan- Porten till mitt nya vuxna liv som förhoppningsvis utmynnar i att jag blir gymnasielärare. Det var tokläskigt men som tur var var Elin med och peppade mig så jag behövde inte prata med någon annan, det ska jag göra i morn när jag är där alldeles ensam...buhu har redan lånat 4 böcker av litteraturlistans typ 20 st! Kommer inte palla detta tror jag men ska försöka ge det ett försök iaf. Eftersom jag kommer sitta isolerad med mina böcker fram till jul nånting så lär jag ju inte ens ha tid att blogga så ses om ett halvår!

Nu ska man bli vuxen lr nått...

Kommentarer
Postat av: slem

anna blogga ta en paus ifrån allt pluggande

2010-09-07 @ 09:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback