Alla hjärtans dag!


Jahapp nu är man 22 oxå (nej förlåt, också heter det, nu är jag ju vuxen). Hade nästan hela släkten här i lördags, alla utom bror, morbror och morfar (inte heller farbror men han brukar ju inte direkt dyka upp). Men istället kom lite "låtsassläktningar" som bonus nämligen Urban och Margareta. Trevligt med all uppvaktning och fina presenter :)

Igår var det alla hjärtans dag och jag jobbade även detta år på denna dag så det vart inte så mycket till firande. Men även fast jag jobbade och Jocke INTE kom och satt hos mig på jobbet som han sa att han skulle göra först, hm, så är jag så glad att jag har fått varit din flickvän i snart tre år! Ja iaf 2,5! Jag älskar dig så himla mycket Joakim! Många pussar på dig om du läser det här!




Vi på nyår :)

Kommentarer
Postat av: mamma

va söta ni är

2010-02-15 @ 21:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback