Jobb jobb jobb...

Det känns som att jag jobbar hela tiden. Två veckor i rad är det ju typ 5-dagars jobb medan det är lite lugnare två veckor i månaden. Men jag har ju bellman på söndagar också och då blir det ju 6 dagar dom veckor det är 5 på andra jobbet så det blir endel. Även om det inte är 8 timmars pass så måste man ju ändå åka till jobbet och det tar ju ett tag speciellt i det här kaoset. Nu har jag ju även börjat småjobba lite som "dramapedagog" (tycker inte man kan kalla mig det men men, dom säger det) på en gymnasieskola. Det är typ bara 1-2 timmar i veckan men jobbade första gången igår och eftersom jag slutar där kl 9.30 och börjar mitt andra jobb så var jag ju tvungen att gå runt i stan o döda timmar fram till 15. Kändes onödigt att åka hem i det här vädret, om det blir bättre kanske jag kan göra det nästa gång jag jobbar. Det är ju efter v 9 eftersom dom har sportlov, så hoppas att våren har tittat fram lite mer då. Men men satte mig iaf på bellman och käkade, kollade lite affärer. Blev kär i ett par skor och tog en extra lång resväg för att fördriva tiden...:)

Nu ska jag snart äta o sen blir det jobb igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback