Jobb...

Hejhej!

Är lite sliten nu faktiskt, inte van att jobba eftersom jag latat mig i typ ett halvår. Har redan jobbat sex dar i rad o ska även jobba i morn oxå, tror faktiskt aldrig att jag har jobbat 7 dar i sträck. MEN det är ju pengar och det är ju inget jag har gott om just nu. I måndags var iof också ett ganska kort pass, jobbade bara mellan 14-16. Kom hem, käkade middag med älsklingen och sen blev det några glas med tjejerna på imperiet. Även om det ibland går upp och ner med er och vi kanske inte syns så ofta så är jag ändå glad att jag har er! Va jätte trevligt, skulle gärna stannat längre om det inte varit måndag. Elle ja med mitt ostrukturerade liv, en jobbdag dan efter. Igår jobbade jag desto längre, från 14-21.30 nästan ett heltidspass. Och idag jobbade jag på bellman, öppnade så är lite trött. I morn öppnar jag också så ska till skillnad från igår när jag kom hem typ halv elva, gå o lägga mig tidigt. Ska nog träffa Zofie i morn o sen blir de födelsedagshelg för mig, najs!

Alla tjejer som var med :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback