Veckosummering

Orkar inte babbla så mycket så tar en kort resumé av veckan.

Måndag: Begravning i strängnäs, mycket släkt och många tårar.

Tisdag: Jobb som PA från 14-21.30, kul :)

Onsdag: Åkte till jobbet för att lämna tidsrapportering, åkte till skolan för att hämta tenta och betyg, åkte hem igen i snöstormen för att sedan åka vidare med jocke hem tills hans föräldrar för middag med hans mamma och fika med hans pappa, trevligt :)

Torsdag: Slappardag med städning och som vanligt hustomten på besök :)

Fredag: Jobb som PA från 15-20, hann precis med tåget hem, kuta som en galning o direkt hem o sova.

Lördag: Jobb som PA från 9-20, hann precis INTE med tåget hem utan fick vänta en halvtimme, surt...missade även melodifestivalen surt...

Söndag: Jobbade på bellman från 8-13, helt ok förutom att våra beställda semlor inte kom, jag kraschade en kaffemalare samt att vardagspersonalen fortfarande är sura på oss stackars helgare :P Sitter hemma med grabbsen som snart ska iväg på fotboll och jag ska kanske kolla melodofestivalen på vårat nya snabba internet som vi fixat, bredbandens rolls royce!

Ja det va min vecka, ganska mycket jobb och ganska lite verkstad :P

ps. måste bara påpeka att det ännu en gång inträffat något onaturligt i vår lägenhet, vaknade mitt i natten av att någon tänt våran lampa över sängen, hur scääry som helst! ds.




Kanske har vi ännu en inneboende utöver våran hustomte...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback