En dag med Zofie...

Idag har jag skrattat mer än genomsnittet för en dag med mig....lr ja Zofie har iaf skrattat hela dan men för henne är det ju normalt iaf när hon inte fått sova middag efter maten :P Aja vi har inte haft sån tur idag heller, vi började med att åka till skärholmen o på vägen dit va de lite köer, när vi väl kom dit så gick vi in i ett antal smyckesaffärer men det va så mycket olika saker i dom så vi orkade inte ens köpa nått på rea...(ovanligt för att vara oss) Sen gick vi runt lite till o köpte ingenting, förutom glass, jättegod, sen spanade vi lite på en kille på hm som hade problem med att hänga upp en saleskylt rakt, otroligt intressant (speciellt för den andra killen som satt brevid oss o lyssnade i typ en halvtimme). Sen gick vi till clas ohlsson o skulle köpa ett värmeelement, rakhyvlar o näsduksservetter men det vart ingenting eftersom vi inte hann dit i tid, dom stänger nämligen kl 18 när det är trettondag. Meen, vi provade kläder på zofieaffären i typ 40 min o hittade faktiskt en hoodtröja till zofie o två toppar till mig....sen skyndade vi till hm, köpte strumpbyxor för att sedan missa stängingen´på clas ohlsson...så jag gick o shoppade lite mat ist o han precis missa 173:an så vi fick ta tuben till hornstull för att byta till fruängen men där missade vi fruängen så vi åkte vidare till mariatorget o fick vänta i typ 5 min.....o nu typ 5 timmar senare ligger vi i sängen o zofie asflabbar åt allt eftersom hon inte fått sova efter middan, hur ska vi klara av morgondagen? men hon lär ju sova gott i natt iaf :)

kolla även in zofiez version på hennes blogg om ni har adressen, men de har ni inte!



/A o Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback