Partykväll lr inte!

Igår var väl ingen höjdardag direkt :P Meningen var att jag och Zofie skulle ut och dansa lite på tu man hand men det slutade med att vi fick betala 100 spänn var för att besöka en ny toa i typ 40 min.

Det hela började med att Zofie hade jobbat hela dan och kom för sent ifrån jobbet vilket gjorde att hon fick stressa hem för att sedan åka till mir runt 7-8. Eftersom hon stressade så mycket så hann hon inte riktigt dricka någonting till maten vilket antagligen gjorde att hon hade någon slags vätskebrist. Hon kom iaf hit i tid och var sådär övertröttsflummig som hon brukar vara och skrattade åt i princip allt :P Vi trodde att det skulle bli en kul kväll och vi shottade till och med upp din salmiakgrej från nyår emile, sorry men du verkar inte ha saknat den :P Kanske var det den som gjorde det men vi hann som sagt bara komma in till stan betala 100 spänn i inträde på amba och sen var det bara att besöka damrummet på en gång. Och där satt vi tills vakterna kom och kastade ut oss och undrade vad vi gjorde där inne egentligen...hm vart nästan lite skraj där...

Men men påväg hemmåt. Jag satte Zofie på tuben mot fruängen, lutade henne mot fönstret och sen vart jag lite hungrig. Hittade en gammal halvmosad banan i fickan och asrtig som jag ör moste jag ju fråga Zofie om hon ville ha.

Anna- Du är inte hungrig va?
Zofie- (mumlande) neej...
Anna- Ok, jag tar lite iaf...

Så där satt jag och mosade på en halvrutten banan medan Zofie satt och halvsov brevid mig medan två tjejer mittemot satt o asgarvade åt oss, piinsamt! Sen fick vi stanna lite vid zinken oxå för att sedan vänta på nästa fruängen om 15 min....

När vi slutligen kom hem satt Jocke och väntade på oss, fixade en bäddad soffa till Zofie som slocknad rätt snabbt.

Ja det var en händelserik kväll det!


Kommentarer
Postat av: Zofie

Haha, sorry Anna! :P

Fan vilken kväll.. Nästa gång...! Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback