Picka picka

Va bara tvungen att berätta vad som hände när jag och Jocke kom hem vid tre idag o slog på tv:n. Vi skulle precis sätta igång och äta våra vegetarianapizzor när Jocke sätter på ettan och vi ser nått flummigt gammalt program med en inzoomad bild av två skator som sitter o bråkar om nånting utan att en kotte pratar i bakgrunden. När vi läser i tv-tidningen så heter programmet "Pickapicka" och är ett två timmar långt naturprogram om skator från 89. Jag skrattade så mycket så tårarna rann. Vet inte om de berodde på att jag finner skator väldigt lustiga eller om det var min ganska så för korta sömn som gjorde att jag inte kunde sluta asflabba. Men men det var bara det, för övrigt var gårdagen i stort sett lyckad och jag överlevde hela 2009!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback