Provjobb

Va ju som sagt ute med Johanna i onsdags, vi hade jättekul så det är ju lite tråkigt att hon åkte till london idag för att stanna där. Igår träffade jag cornelia o de blev lunch o fika som vanligt i gamla stan. Det var oxå trevligt men stackarn har ju alltid ont nån stans o nu va de magen igen :( Idag har jag egentligen inte gjort nånting, bara städat, tvättat o tagit det lugnt. I morn är det provjobb som gäller och jag är som vanligt nervös när det är nått nytt som händer. Vet inte ens vad jag ska förvänta mig av det här, har ju aldrig jobbat som personlig assistent förut. Så sitter hemma sj, kollar lite let's dance o försöker förbereda mig mentalt...

Återkommer med info om hur de gick i morn!

 

Kommentarer
Postat av: emilie

lycka till gumman, de kommer gå toppen bra :)

2010-01-16 @ 00:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback