Teatern...

Jag har alltid trott att jag blivit mer och mer nervös för varje uppspel jag har gjort och så har det nog varit fram tills idag. Kanske var idag ett undantag men jag kände inte den där känslan av att inte veta vad jag håller på med på scenen, den där skräcken för att nått ska gå fel. Jag fick ingen blackout, jag kom ihåg allt jag gjort på scenen och det var bara kul hela tiden! Jag var ju som vanligt nervös innan men nu gick det verkligen över när jag väl var där och allting började. Jag hoppas att det skulle vara så igen om jag någonsin ställer mig där igen. Nu är ju min kurs slut och jag vet inte om jag någonsin kommer hålla på med teater igen, det vet man ju aldrig. Jag vet ju att jag inte är tillräckligt bra på långa håll för att det skulle vara något att satsa på på allvar men jag hoppas att jag tar upp det som en hobby igen. Det har i alla fall varit kul att gå den här kursen och idag hade jag ju som sagt lite publik oxå, pappa, jocke o elin va där. Jocke filmade alltihop o elin lyckades få några bilder trots att hon inte kunde använda blixt :)´Nu ska jag o Johanna gå ut o ta en öl för att fira att vi är klara och att hon åker till London på fredag, sj ska jag gå på en sista lektion i morn eftersom alla inte kunde spela upp sina scener idag! Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Zofie

Snygg outfit :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback