Utgång :)

Igår va jag o Zofie o modellade lite, fun! Blev två helt ok bilder, dock väldigt dyra, som vi köpte! Kul att få lyxa till de ibland. Annars e de inte som vanligt faktiskt. Det är kaos i både min systers, min brorsas o min mammas liv just nu o själv ska jag provjobba som personlig assisten nästa lörda. Min kurs slutar på onsdag o B kursen börjar samma dag nån timme efter men vet inte, tror jag ska hoppa den faktiskt, orka betala kåravgift o sånt! Men bara för att jag gör de så lär jag ju inte få de här jobbet så att jag fortfarande inte har några pengar men men då MÅSTE jag ju skaffa ett jobb så då borde man ju bli mer motiverad iaf. För övrigt så är den här datorn innehållande windows 7 inte den bästa så funtar på att lämna tebax den snart...

Men men ikväll blir det partaj o väntar på Zofie o Corni först o sen kommer Sofi o Em med pojkvänner. Min plus robban är ju såklart redan här :)

 

Kommentarer
Postat av: em

coola foton, ni e jätte fiiina :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback