Vila i frid

Kära syster, jag vet inte vart jag ska börja...dina barn har förlorat sin pappa och du har förlorat din livskamrat. Det finns inget att säga, inga ord. Det enda jag vet är att tiden läker alla sår och just nu, i den här situationen kanske det här var det bästa som kunde hända, bäst för alla. Men framförallt för honom själv. Jag önskar att jag kunde göra något men jag vill bara att du ska veta att jag tänker på dig och alltid finns om det skulle vara något.

Många kramar från lillasyster!


Kommentarer
Postat av: mamma och pappa

vad fint du skriver

2010-01-06 @ 14:49:09
Postat av: Klara

Gud Nusse, hur är det? Känner inte till omständigheterna riktigt men är jätteledsen för din och din systers skull. Hoppas du mår bra...kramar K

2010-01-06 @ 20:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback