En dag med Elin :)

Nu har jag varit hemma typ fyra dagar och jag har mest slöat. Söndags och måndags var bara "innesittardagar" med undantag för att gå till centrum och lild. Söndagen var helt okej men på måndagskvällen kände jag att jag började klättra lite på väggarna medan Jocke lugnt satt kvar i soffan och uppmanade mig att ta det lugnt och chilla lite. Men igår började jag och Jocke dagen med lite tvätt och sedan åkte jag inte till stan för att möta Elin, äntligen en dag utanför fruängen, hehe!

Det blev en promenad och ätar runda med Elin. Vi började med att gå till Herman's för att fika, två islatte och två muffins för runt 70 spänn! Helt sjukt billigt! Och det var ju såklart veganska muffins, mums! Sen rullade vi vidare från söder till sveavägen, med några stop i gamla stan eftersom det började regna. Där slog vi oss ned på "det mysiga buff'estället" och tog varsin sushitallrik, mm! Efter att ha struttat runt lite till i stan begav vi oss hemmåt, men det var en trevlig lugn (men inte tråkig) dag på stan!

Idag ska jag och älsklingen först bada lite i flaten och sen blir det pizza och fotbollskväll med pappsen!

Hej hopp!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback