Fika

Hallå där!

Nu känner jag att jag är inne i ett bloggflow...ja lr nått :P Vet inte om det jag skriver är så bra men det är kul iaf :) Min dag idag såg ut som sådan att jag började med att sova ut ordentligt efter en ganska jobbig jobbdag igår, såväl fysisk som psykisk (gud vad jag låter korrekt när jag skriver! inte bra att läsa andras akademiska texter sådär :P ). Käkade lunch hemma. Åkte till liljeholmen vid ett för att möta Klara, Sandra och Emilie för en fika och en liten shoppingrunda i centrumet. Passade på att köpa ett par nya partyskor, nice!

När Klara och Sandra åkt iväg, satt jag och Em kvar och solade lite samt kollade igenom Emilies hemtenta, faktiskt väldigt intressant, vart lite sugen på att börja plugga även om det verkar sjukt jobbigt!
Aja åkte iaf iväg och tränade sen vid hornstull. Nu sitter jag hemma själv och har precis käkat middag, är proppis och nu ska jag kolla på en svensk gammal rulle, drömkåken haha, så ciao!


Emilie och Sandra hittade varsin 80-talsklännning
 (behöver jag säga att ingen av dom köpte den :P)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback