HALLÅ DÄR!

Heej!

Idag jobbade jag min sista obligatoriska dag som personlig assistent, skönt! Nu kan jag välja vilka dagar jag vill jobba, lr ja jag kan iaf välja att tacka nej om jag blir tillfrågad men har redan sagt ja till ett pass på onsdag. Vill vara ledig men vill oxå ha pengar! Haha kapitalist där Anna! Nej då men jag måste ju försörja familjen! Nej då jag bara flummar nu :P

Blir en lugn kväll ikväll iaf. Det är min första helt lediga helg på jättelänge och nu sitter jag med ett glas vin och väntar på middagen som min lilla hemmakock håller på att tillaga :P Det var planer på att jag skulle ut med bellmantjejerna men det vart inställt/uppskjutet vet inte riktigt men det var rätt skönt iaf :)

I morn blir det fortsatt mys med älsklingen i stan och på söndag ska jag förmodligen hjälpa Cornelia med flytten!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback