Hejsvejs!

Haha sitter och garvar åt pappas kommentar på mitt förra inlägg, fattade inte riktigt först men sen trillade poletten ned, du är rolig du papsen :P Hur som helst har faktiskt jobbat på bellman både igår och idag, lite ovant speciellt att jobba vardag, söndagar har jag ju kört nu ett tag men på vardagar är det så mycket mer man ska tänka på, luncher, betsällnmigar o.s.v. men rätt kul hittills har det varit iaf. I morn jobbar jag kväll som PA och sen kör jag bellman på tors o fredag igen.

Igår tränade jag med Zofie efter jobbet iaf och den här gången gick det lite bättre än den förra när vi mest flabbade runt. Jag tror att det gick bättre nu för att vi knappt hade ätit nått (lr jo Zofie hade proppat i sig massor till lunch men det räknas inte för det gör hon jämt och nu var det längesen hon ätit). Jag hade iaf bara ätit frukost, en halv macka till lunch samt en latte innan träning, så jag åt desto mer när jag kom hem!

Well well nu ska jag snart iväg till Ronja och grilla med lite folk (typ corni och sofi). Men blir nog inte så sent eftersom jag ju ändå ska jobba i morn även om jag börjar tre. Men jag är ju en gammal tantelanta nu som inte orkar med att parta mitt i veckorna som förr i tiden, hehe.

Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback