Mellanmänniska!?

Hallå!

Tänkte bara säga att jag kommit på att jag är en "mellanmänniska". Jag är en människa som är ganska så mitt i mellan allting. En medelmåtta som bara vänder kappan efter vinden. Eller är jag bara speciell för att jag liksom är lite av alla personlighetstyper?

Jag vet inte riktigt men jag tycker väl bara att jag inte riktigt "tillhör" någonstans, om man nu måste göra det. Jag kanske har en otrolig dubbelmoral?

Jag är vegan men jobbar på ett ställe där jag medverkar till att människor köper såväl gelatinbakelser till stora flottiga hamburgertallrikar. Jag får dessutom betalt för det! Jag är feminist men kan knappt åka utanför fruängen utan smink eller en push-up bh som gör att mina minibröst ser lite större ut, lite mer kvinnliga. Jag är vänsterpartist men bor i en bostadsrätt, köper för mycket onödiga barnarbetesaker, typ skor kläder, allt! Jag tycker att naturkunskap är intressant, att det är spännande att höra hur saker och ting hänger ihop men samtidigt är jag fullt övertygat om att det finns både spöken och varför inte poltergiests? Jag är medlem i greenpeace men köper högst 10 ekoligiska saker om året, om ens det, dessutom sover jag med typ alla lampor tända och har kranen på hela tiden när jag diskar ist för att hälla upp lite vatten i vasken.

Men det är inte bara det här. Jag är egentligen en ganska osocial person som gillar att vara ensam men så fort jag varit ensam i ett dygn börjar jag klättra på väggarna och är så uttråkad att jag blir deprimerad. Jag är helt enkelt en väldigt ambivalent människa. Vet egentligen kanske inte ens vad jag tycker om saker, har väl bara fått för mig att jag ska tycka på ett speciellt sätt även om jag inte alltid lever som jag lär.

Jaja, hur som helst så var detta bara en liten tanke. Vet inte vad ni som känner mig tycker. Nu till något vardagligt: Efter en rejäl städrunda igår så kom Elin förbi och kollade lite fotboll, spelade lite spel och bara umgicks, trevligt trevligt. Idag ska jag och Jocke fira Jockes kusin Ullis som fyller 22 och i morn vet jag inte vad som händer, kanske blir det jobb?

Hej hopp!



KnäppAnna!


Kommentarer
Postat av: pappa

Jag kan tala om för dig att du är helt enkelt som de flesta människor. Så enkelt är det.

2010-06-14 @ 19:54:15
Postat av: Anonym

haha tack pappa! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback