Näst sista jobbdagen :P

Idag är det min näst sista jobbdag som personlig assistent. Känns både bra och dåligt. Det är såklart skönt att slippa jobba för det har varit jobbigt många gånger samtidigt som det faktiskt varit en bra erfarenhet och stundtals har det faktiskt varit kul. Men det är ju även tråkigt att inte få in pengar såklart, men jag har ju valt själv att säga upp mig. Fast jag har frågat om jag kan fortsätta som vikarie då och då så får se om det blir så.

Igår träffade jag Elin i stan och åt min första capricciosa! Ja alltså en vegansk sådan med veganskinka och veganost :P Den kostade iof typ dubbelt så mycket som en vegetariana i fruängen men det var det värt och gud vad mätt jag vart! Aja vi satt iaf i vitabergsparken och solade lite samtidigt som vi åt våran pizza och eftersom vi befann oss på "vegangatan" på söder så tog vi även en sväng förbi goodstore så jag fick köpa en veganpäronglass som jag smaksade på ner mot vattnet vid hammarby sjöstad där vi tog färjan över till sickla för att sedan ta tvärbanan hem för att äta middag med Jocke och kolla på film :P Trevlig trevlig dag :)

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: jocke

Låter som en trevlig dag gumman, sitter på string med farhad. Ses ikväll puss

2010-06-02 @ 17:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback