Anna Annaropar Anna

Välkommen hem Anna!, tack Anna! Här sitter jag och pratar med mig själv i huvudet, nästan som på bussen, filosoferar, fast nu är jag hemma, själv, och det kommer nog inte så speciellt intelligenta tankar ur mitt huvud just nu, är ganska trött efter sju dagars jobb i sträck. Men slutade vid 9 o sen åkte jag och hämtade ut mina nya linser i liljeholmen, fattar inte varför jag inte bytt till det här märket förut, dom kliar inte, jag blir inte röd i ögonen, jag ser bättre och dom är billigare! Fatta!? Att jag alltid ska vara så konservativ o köra på samma saker och ha samma rutiner jämt...hm! Har nog haft samma märke sen jag började använda linser, när jag var 14! har väl provat några andra nån gång men ändå alltid bytt tillbaks till dom gamla. Nej ändring får det bli på detta!

Iaf, ska förmodligen träffa Zofie runt halv sex i liljeholmen igen, för att äta o sen bär det iväg för att leta efter gymmet o göra ett nytt försök med det där gymkortet haha, det brukar ju inte gå så bra för oss så jag kan nästan slå vad om att något kommer inträffa snart som gör att det inte blir nått idag heller, jag har föresten funderat på att avboka allt redan eftersom jag käkat ibumetin i ca ett dygn nu o blir rätt dåsig o trött av det....Men jag ska försöka att pallra mig tillbaka till liljeholmen sen iaf, måste faktiskt göra nått åt min kondition så jag inte dör av nån hjärt o kärl sjukdom vid 30 lr nått! Sen ska jag träffa dom andra tjejerna o ta ett glas på söder ikväll, e ju faktiskt ledig i morn! 

Men nu sitter jag som sagt, ganska utslagen här i soffan och åt nyss min nya "snabbmatsfavorit" nudlar med hummus och hackade oliver som älsklingen introducerat för mig trots att han själv varken äter hummus lr oliver. Men han är ju fd kock så han har koll på vad som passar med vad o vad som smakar bra även om han inte gillar det själv, cool egenskap, skulle jag oxå vilja ha :P Vi har ju inte heller setts på mer än ett dygn o kommer knappt ses idag heller, men hoppas han hinner hem innan jag går o tränar iaf :)

(det där var bra skrivet anna. tycker du det? jaha tack så mycket anna..) 

Kommentarer
Postat av: em

Haha jadu Anna du har nu mycket högre tantstämpel än vad jag har :)

Nu gäller det att jag får jobba lite mer på min tantstämpel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback