En gladare Anna

Idag känns allt lite bättre, har precis kommit hem från jobbet. Känns skumt o sluta jobba kl 9, så tidigt har jag inte slutat sen jag jobbade på punkt se, då slutade jag 9.30 tror jag :P Men men idag gick jobbet ganska bra iaf (vågar knappt säga så för då går de väl dåligt nästa gång men jag tar den risken, hehe). Så nu sitter jag o dricker lite varm choklad i mina marilynmuggar som jag hämtat hem från tyresö, värmer fossingarna med värmluftsfläkten (snöar ju ute idag så man blir ju lite kallis) och väntar på att tvättstugetiden ska börja. Har glömt om jag bokade 12-17 lr 13-19 så antar att jag får gå ner o kolla vid 12 så ingen snor den :P Sen ska jag förmodligen planera lite dramalektioner, vart ju ingen igår eftersom dom hade "återhämntningsdag" och var lediga. Vad är det för nymodigheter liksom? Sån lyx hade vi inte på min tid! Hm... men men fick betalt ändå så de e ju nice :D Sen ska jag träffa Zofie vid hornstull runt fem antar jag att det blir men tänkter inte berätta vad vi ska göra förrän det är gjort, haha! Saknar älsklingen också, sov ju borta från honom i natt så har inte träffat honom på över ett dygn, han e ju i skolan nu han. Jaja får se om det dyker upp nått kul nu i slutet av veckan, e ju min sista vecka m mycket ledigt, sen kommer två jobbiga veckor med jobb typ varje dag...men men tjingeling på er därute!

Kommentarer
Postat av: sötast

va bra att allt känns bättre nu. vad är det du ska göra för någe? berätta!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback