Helgen där ingenting blev av...

Idag är det lördag och sitter o kollar lite på let's dance reprisen med en sjuk jocke brevid mig i sängen. Man skulle kunna säga att den här helgen lr ja veckoslutet mest har bestått av inställda saker. I onsdags skulle jag och Zofie åka o köpa ett träningskort o börja träna men då fick zofie självklart jobba över så då tänkte vi att aja vi tar det väl på torsdag ist men då fick zofie gå hem från jobbet eftersom hon plötsligt fick feber och var hemma även fredag p.g.a detta. Och i fredags var jocke ledig från skolan så då var det mening att vi skulle gå på museum och vara lite kulturella men då vart även han lite sjuk (hm kan zofie ha smittat?...) så det vart inte heller av. Och idag var det meningen att vi skulle gå o fota oss på modelhouse men älsklingen är ju fortfarande sjuk så det fick vi oxå hoppa! Men det är ganska skönt att bara vara hemma och mysa och ta det lugnt, spec eftersom jag har en ganska hektisk vecka framför mig. Men i onsdags var jag o jocke iaf på bio och såg alice i underlandet 3D, den var bra :) O i går kom zofie faktiskt över ett tag och sjöng lite och kollade maria montazami, hon är ju såå underbar! haha :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

va bra nu har ni skydd mot solen

2010-03-22 @ 16:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback