Jobb, jobb, jobb...

Nu var det ett tag sen jag skrev, har jobbat sen i onsdags och har inte haft tid. Ska jobba idag oxå, sova över till i morn o sen är jag ledig två dar för att jobba igen i helgen, nice!

Just det, måste bara säga att jag är med (hm ja syns knappt men det är jag) på tyras blogg på sida nr två, hon kom nämligen in på mitt jobb o fikade :P kolla
http://tyras.se/page/2/ står bakom kassan bakom hennes två kompisar :)


En liten länk åt sandra oxå så ni kan rösta på hennes bikini :)

 
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


Kommentarer
Postat av: sötast

Coolt. jag såg på hennes blogg att hon var där men jag tänkte vad är sannolikheten att anna jobbar just då lixom. men du, länken är ingen länk...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback