Ännu en dag med Zofy!

Hallå där bloggen!

Sitter med Zofie och lyssnar på lady gaga för att ladda inför i morn, ska bli toknice! Har ju aldrig ens varit i globen jag så det ska bli kalas :P Men har egentligen inte nån inspiration att skriva just nu men eftersom Zofie varit så duktig o skrivit värsta inlägget om idag så ska jag väl inte vara sämre, risken är bara att mitt inlägg kommer se ungefär likadant ut eftersom vi gjort allt tillsammans sen klockan 12 idag o innan det sov vi ju typ båda två, hehe.
Hur som helst så har vi iaf varit och solat vid hornstull en stund, tränat vid hornstull, käkat lite på donken, mött upp Jocke vid liljeholmen, köpt skor åt Zofie, handlat mat åt oss alla och fikat lite utanför vårat hus i fruängen, mysigt! Nu sitter jag o Zofie o chillar medan Jocke kollar på starwars med hörlurar, jupp jupp det var det!

Inga bilder idag eftersom jag glömde kanmeran i skåpet på gymmet o orkar inte lägga upp dom andra bilderna eftersom dom typ bara var 4 stycken och inte så värda att se, men jag hoppas fortafarande på att Zofie snart lyckas få in hennes gymbilder med lr utan sladd så att vi kan lägga upp dom på bloggarna :P

Tjenixen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback