Bara en helt vanlig dag :)

Klockan är 09.39 och jag har precis ätit frukost framför datorn medan min kära sambo ligger och snusar (säger man snusa? asså sova inte snusa bokstavligt) i sängen. Jobbade 14-23 igår så kom hem runt tolv och blev välkommnad med te, mackor, vattenmelon och en kaka av älsklingen, så sööt! Så det är säkert därför han fortfarande ligger och sover nu, han är helt slut efter sin insats igår att stilla min hunger när jag kom hem från jobbet, haha :P Nej då han var uppe mycket längre och kollade på någon film medan jag som behöver min skönhetssömn gick och la mig :)

Idag ska jag jobba igen 14-21.30. Sen jobbar jag 15-20 på onsdag och på torsdag morgon ska jag faktiskt dra till landet med mamma (ev morbror också) första gången det här året så jag hoppas på sol! Syrran med familj kommer också så det ska bli trevlans! Jocke åker till sitt landställe så vi kommer inte att ses på ett tag men men så är det.

Nu ska jag fortsätta att ägna min morgon åt att kika runt på lite andra bloggar, såg t ex att min favorit hemmafru Maria Montazami hade börjat blogga på amelia.se men lyckas inte öppna det sidan, vet inte vad som är fel riktigt.
Men ha det så bra alla (ni få) som läser detta!

Så här fin är jag en osminkad morgon :P


Kommentarer
Postat av: Zofie

Den som kunde se ut sådär osminkad! Gå utan smink för helvete Anna!!

2010-05-11 @ 21:26:51
Postat av: Anna

Va snäll du är Zofie :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback