Födelsedag

Hej hej!

Har inte haft nån lust/tid att skriva här men nu har jag en stund över i "mitt upptagna liv" och Jocke ville faktiskt att jag skulle skriva lite så han kunde läsa sen, han brukar annars inte vara så flitig på att läsa så får väl se om han är det nu då :)

Jag har som sagt inte haft så mycket tid eftersom jag jobbat en del som vanligt, tränat har jag gjort också och även solat i det fina vädret som verkar tagit slut idag, vaknade upp av regn på fönsterbrädan typ. Men mig gör det inget för jag ska ju jobba min sista obligatoriska dag på bellman idag och då är det ganska skönt om det inte är så varmt, speciellt inte när glassen kommit fram och man måste stå ute i hettan och sälja :P Nej nu ska jag sluta klaga på vädret som varit det har varit jättefint och det känns som jag bara skriver som en tantelanta nu som bara är intresserad av vädret.

Jaja jobbade långpass igår som PA, 9-20. Sen blev dett ett snabbbesök i hallunda för att fira Sandra och Emile som båda fyllde år i april, men bättre sent än aldrig. Det var kort men trevligt och nu ska jag snart jobba igen, på bellman. Men först ska jag ringa och grata mami som fyller år idag!

Grattis mamma!


Kommentarer
Postat av: r

Mycket trevlig igår. Hälsa Jocke !



:)

2010-05-23 @ 15:45:42
Postat av: sötast

skönt med regn på jobb dagen jao. men du, när ändrade du till rosor i barkgrunden. för dem kan inte jag se på min webbläsare men roy kan se dom på sin. märkligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback