Hemma :)


Heej heej!

Nu är jag hemma igen och är ledig idag! Woho :) Åkte ju till landet i torsdags morse och varit där fram till i lördags eftermiddag. Väldigt trevligt att ta det lite lugnt och träffa mamsen :P Och såklart syster med familj :)
Har varit väldigt friluftig och paddlat, spelat kubb o sällskapspel samt solat och varit på en lite marknad :)

Kom hem i lördags som sagt och trodde att Jocke skulle vara på sitt land till på söndagen men han överaskade mig med en middag med tända ljus och allt var det var, så söt! Vart jätteglad när jag märkte att han var hemma :)

Jobbade hela dagen igår, va hur lugnt som helst på jobbet så hade tid o flamsa lite med tjejerna där, askul faktiskt :)

Idag var det meningen att jag skulle jobba men det blev inställt så har haft en heldag med älsklingen idag. Vi började med att gå på museum igen, myntmuséet lr vad det hette, i gamla stan iaf. Sen åt vi våran lilla matsäck vid bryggan i gamla stan. Sen vart det handling i liljeholmen och nu håller Jocke på att laga mat till oss igen efter att vi tagit ett glas vin i solen på gräsmattan här utanför, mysigt och hur varmt som helst idag!

I morn kommer Zofy och det blir mer solning och träning :)

Some pictures :P








Puss puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback