Städdag!

Hej hej bloggen!

Idag har jag varit ledig, skönt! Kände att jag verkligen behövde det, har kännt mig lite halvsjuk och haft mensvärk. Så det blev sovmorgon i morse, sov till typ 11 då Jocke gjorde frukost på sängen till mig och satte på "Sex and the city" som jag fick kolla på medan han städade badrummet, dammsög samt diskade. Girl power va!?
Nej men skämt åt sido vi har haft en lite städdag idag. När Jocke var klar med sitt åkte han till stan för att möta Farhad för en fika innan deras match som är någon gång ikväll. Själv skulle jag åka till stan för en fika med Emilie men kännde att jag inte orkade riktigt så jag tog och städade lite hemma jag också, frostade av frysen och städade hela kylskåpet som luktat apa i typ 2 månader nu, usch! Plus att jag börjat sortera massa papper oxå, men väntar på att Jocke ska fortsätta med sina papper när han kommer hem så allt blir i ordningjort :)

I morn blir det "Sex and the city 2" med Zofie och Jocke istället för Sandra och Corni som det var tänkt från början, men eftersom dom båda fick för sig att jobba så fick vi hitta två ersättare då Sandra redan hämtat ut biljetterna.

På fredag och lördag ska jag jobba igen och på lördagkväll blir det schlagerkväll med Corni och Anna Bergendahl!
På söndag ska jag och Jocke till mamma och pappa och fira mammas födelsedag i efterskott.

Ja det är det som är min fortsatta planering av veckan, om det blir av vet man ju aldrig. Det kanske blir sämre med min förkylning...hoppas inte :( 

Men men hej då så länge!



Min fina blombukett som jag fick av Älsklingen i söndags :)

  
Med världens gulligaste lapp på!

Kommentarer
Postat av: em

naaaaaaaaaw jocke e den sötaste

2010-05-26 @ 21:23:48
Postat av: Zofie

Åh så fint!! :D

2010-05-27 @ 11:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback