En dag med Cornelia :D

Hallå där!

Såhär har min dag sett ut:


9.30: Vaknade till hälften av mig själv och till hälften av att min mobil vibrerade. Det var Cornelia som ville ändra tid men sedan ändrade tillbaks till den gamla.

10.00: Käkade frukost samtidigt som jag kollade på mitt "tantprogram" efter tio :p

11.30: Mamma ringde o pratde om ditt o datt.

12.00: Gick utanför dörren och mot tuben för att åka och möta Cornelia.

12.30: Träffade Cornelia för att äta lunch på vårat stammishak vapiano, mums!

13.30: Lallade runt på stan med Corni för att hitta våra nya armband ist för ringar/halsband som vi inte haft på jätte länge.

14.00: Fickade på sthlm kaffe med mjölk.

15.00: In på eden för att köpa lite tvål mm och Cornelia upptäckte att hon glömt sin plånbok på caféet, så hon rusade över för att som tur var hitta den i soffan där vi suttit.

15.30: Tillbaks till ur och penn där vi kollat armband för att till slut komma överens om två armband.

16.00: Vi skiljdes åt, Cornelia åkte till sin teater och jag till hornstull för att gymma

17.30: Klar på gymmet

18.00: Handlade lite på willys i liljeholmen

18.30: Hemma igen, dammsög, duschade och lagade mat

Och nu sitter jag och kollar på Anna Anka söker assistent :P

Lite bilder från min väl redogjorda dag:


    
Jag hittade lite glajjor

     
Cornelia hittade en klänning och en ring

   
Sen hittade vi båda två varsin latte, jag en caffé och Corni en chai


Till sist armbandet jag hittade där jordgubben symboliserar Cornelias färggladhet, radion min o Cornelias gemensamma musiksmak och hjärtan är ju Cornelia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback