Vanlig igen :P

Hej hej bloggen!

Eftersom mitt förra inlägg var ett så kallat "filosofiskt" inlägg, ja eller nått, så tänkte jag att jag kör ett lite mer "ytligt" inlägg istället :p

Lägger upp lite bilder från min helg här som började med jobb i fredags och fredag natt istället för lördag dag som det egentligen skulle vara men då blev jag ledig på lördagen istället vilket var nice :P
Så kom hem till en trött Jocke runt halv elva på lördagen och efter att ha ätit en ordentlig frukost och chillat lite, båda var ganska slut, så mötte vi vår kära lilla corny horny i fruängen för att köpa pizza. Sen bar det hemmåt för fotboll och schlagerkväll och våran favorit tyskland vann! Sen sjöng vi singstar till typ halv två medan Jocke kollade på en skräckfilm med hörlurar :P Sen vart det sängdags och småsnack (Jockes titel på en fars) som slutade i att vi alla somnade gott, dock fick Cornelia sova på golvet på en tunn soffmadrass, men alltid lika kul att ha henne här!

Igår åkte vi alla tre till skarpnäck, Cornelia för att ta tuben till mamsen och jag och Jocke för att fira min mamma i deras kolonistuga. Jag stannade hela kvällén och Jocke åkte hem för att träna fotboll i fruängen. Glömde ta upp kameran hos mamma och pappa men det var iaf jättetrevligt även om jag inte lyckades fånga ögonblicken på bild :P

Idag är det måndag och ska strax in mot stan för att möta upp Elin och prova nya veganpizzan på söder, woho bättre kan det inte bli! och när jag kommer hem sen igen så svänger jag förbi belladonna pizzeria och köper en calzone till min lilla älskling där hemma, så att han också får lite matmys! (självklart var detta ej skrivet av mig, ni kan ju gissa vem som skrev det...hmm...svårt...not :P)

Några bildr är från "sex and the city 2" premiären som Jocke var måttligt intresserad av att gå på :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback