Didaktik-panik!

Hallå däär!

Känns lite som att folk (inklusive jag) har gett upp bloggandet litegrann. Vet inte vad detta beror på, sj har jag massa plugg o så få roliga saker att skriva om men gör ett försök nu iaf :) Är ju inne på min andra kurs nu- didaktik panik! Nä men det är intressant men sån himla skillnad mot förra kursen som va sådär härligt estetiskt flummig (som iof kan vara störande det oxå, men mest härligt). Nu är det exakta sidor ur exakta böcker som skall läsas till exakta datum och då ska man vara tokförberedd annars blir man nästan lite hånad av en fd psykolog som jobbat med allt man kan tänka sig och som kallar sig seminarielärare. Njä nu kanske jag var orättvis men hon är iaf lite sträng för mitt tycke :P

Men men har tagit det lugnt nu i helgen o bara läst o läst...nästa vecka ska jag va i skolan varje dag utom onsdag då det är basgruppsdag där vi ska ut till nån skola i aspudden och fråga barn i 2:an hur dom tycker en bra lärare är...hm ja ja...men resten av kvällen blir det väl beck och te antar jag :)

Tjoho!


Va bara tvungen att lägga in den här bilden, nått psycho som försöker va med på min bild! Haha!

Bowling med gänget förra lördagen, kuligt även om jag kom näst sist!

Så bestämde mig för att öva lite mer med Jocke i torsdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback