Anna is back! :p

Tjänare bloggen, de va inte igår!

Woho vad har hänt sen sist då? Tja, fortfarande kvar på lärarutbildningen. Har VFU nu, haft det snart i två veckor. Både kul och jobbigt är det. Låånga dagar med (ibland) jobbiga elever men ack så lärorikr o intressant. Har faktiskt lärt känna några lärare lite granna när jag o andra vfu:aren hoppat runt på lektioerna som piff o puff. Var dessutom med henne igår o kollade på en stand up tävling som min handledare var med på o vann! Så cool brud hon är :P Det var nice, eftersom jag o Frida som andra vfu:aren heter satt längst fram så blev det lite prat inför publiken oxå :P

Jaha annars då? Jo min kära sambo fyllde 26 förra helgen så det var släktkalas o ett första möte mellan våra föräldrar som gick bättre än förväntat tycker jag :) Jocke fick även biljetter till dramaten av mig som vi avände i lördags, jättebra pjäs! Just de, får inte glömma en annan grej som hänt: Jag har äntligen fått ha min efterlängtade parmiddag med Omar o Zofie! Jätte trevligt, bubbel, god mat o sällskapsspel, kan det bli bättre?

Nu är det alltså onsdag, helt slut efter VFU:n. Väntar på att Jocke ska komma hem från stan så vi kan käka lite middag tillsammans o så blir det upp tidigt i morn oxå o köra järnet i två dagar till, sen e VFU:n slut för den här gången. På fredag drar jag ut i skärgården igen, den här gången med Elin o syster till fåglarö, ska bli kul, va lägensen jag va där nu! Tar väl med datorn oxå så jag kan skriva klar eximinationen :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback