Fru Capulet

Idag spelade jag Fru Capulet igen, det var ett tag sen men det var kul :) Däremot var det lite trist att det blev så okoncentrerat att de flesta tog det oseriöst och mest flabbade, men vad ska man förvänta sig när man gör en kortversion av Romeo och Juliet på enb lektion. Hur som helst så blev det faktiskt lite sushi i parken med några klassisar eftersom vi skulle plugga efteråt i rålis. Hade ju med mig matlåda och allt, ska ju vara ekonomisk men eftersom dom inte hade nån matlåda så blev det sushi iaf :) Sen åkte vi hem och jag följde med sandra hem ett tag o snackade lite på hennes balkong, avundsjuk på den! Vill också ha en balkong. Jag o Jocke o jockes pappa va o kollade på en ny lägenhet igår med balkong, ett renoveringsprojekt med tre rum men billig. Sen va mäklaren här o snackade lite också om vad vi måste göra o sånt där, lät jättebra o verkligen toppenmäklare. Jag har ju inte direkt den största erfarenheten av mäklare men hon känns trovärdig och engegerad. MEN idag ringde jocke banken och precis som jag trodde så får jag inte ta lån eftersom jag pluggar. Inte ens jocke får lån på sin lön...så det blir bara att bo kvar här ett tag till!

Jaja i morn blir det vfu/vikariat eftersom min handeldare är borta. Vill inte men måste! Läskigt o vikariera, får se hur det går...men men här kommer lite bilder från påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback