Lat

Hej hej bloggen!

Idag hade jag tänkt att jogga i morse igen eftersom påskhelgen är slut men jag pallade inte...tar sån tid och det händer ändå inget, går bara upp i vikt istället för ned...har ingen riktigt disciplin längre känns det som...Men men gick över och pluggade hos Sandra i fruängen en stund vid elva och sen åkte jag till skäris och träffade Zofie. Slösade inte den här gången utan köpte "BARA" en bikini eftersom jag faktiskt behöver en och tyckte denna var finfin. Blev dock lite sur på gnällig personal i omklädningsrummet men då hade jag o Zofie nått o muttra över, tanter som vi är :p Well well sen kom Jocke o så åkte vi och storhandlade på willys. Se om vi kommer hålla våran nya budget den här månaden, men storhandling är väl iaf en bra början? Nu ska jag krypa ner brevid Jocke snart och så får vi se om jag orkar jogga nått i morn... :)

Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback