SKHLM

Hej hej!

Kom nyss hem från en shoppingrunda i skärholmen med Zofie, lr ja en öb-shopping :P Meningen var att vi bara skulle ta en fika eftersom ingen av oss egentligen har pengar, men som vanligt så lurar Zofie in mig på ÖB och handlar typ ingenting själv medan jag köper upp hela affären. Över 200 spänn för en kasse med skräp, lr ja bra o ha saker som är jättebilliga men tillsammans blir det ju en liten slant.

Well well hade iaf den där lektionen med gruppen idag. Av klasskompisarna fick vi beröm, de vågar väl inte säga annat :P, men av läraren fick vi lite ris. Framförallt så tyckte hon att jag o två andra tjejer i gruppen borde tagit för oss mer och "ägt rummet" och jag förstår vad hon menar. Precis som hon sa så tror jag att jag backade lite eftersom vi ledde lektionen som grupp och inte en och en och då ville jag inte ta för mycket plats,även fast jag hade en egen del...får bättra mig på det till nästa gång :) Men men känns skönt att det är över iaf, nu är det bara att börja ladda för nästa redovisning :P

Jahapp så är det helg för mig och världens bästa sambo står just nu och gör en nyttig sallad till mig (som han själv inte ska äta av), eftersom jag ska försöka vara nyttig nu (trots att jag nyss drack en islatte...). Så snäll!

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback