Sucker Punch

Hallå!


Måste bara göra reklam för en film som var tusen gånger bättre än jag trodde. Jocke tvingade med mig på Sucker Punch trots att jag verkligen inte trodde att jag skulle gilla den. Tänkte att jag ju ändå hade presentkort o eftersom ingen annan ville se den med honom så hakade jag på, det är ju alltid kul att gå på bio. Men det roliga är att när vi gick där ifrån verkade det som att jag tyckte att den var bättre en vad han tyckte. Gillar du action, psykologiska filmer och girlpower så är detta nått för dig! Det var väl just de två sista ingredienserna som jag fastnade för och med en cool och även vacker filmning blev även actionscenerna bra :)
Tur att du tvingade med mig Jocke! Puss på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback