Tiden går fort...

Tjenixen!

Ny vecka igen...veckorna går så fort nu för tiden...i helgen firade vi sandras 23-årsdag med pizza och våra tre filmer som vi gjort, vi insåg att det var 6 år sedan vi gjorde den första! Som sagt tiden går fort. Men men vi sov iaf över hos sofi (lr jag oi corni sov över) och hade klädbytardag på söndan :) Gick faktiskt bättre än jag trodde och fick med mig några nya plagg hem och blev av med några gamla. Fick oxå delad vårdnad med Cornelia om ett linne från Sofi som vi inte kunde bestämma oss för om vi ville ha eller inte..hehe..men men nu ska jag snart äta lunch o sen blir det gruppmöte i skolan kl 2 :)


Jag o Corni hade med oss likadana tröjor, Sofi tog en utav dem :P

Fick världens största tunika av Sofi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback