Allmänt babblande...


Efter mitt halvdeppiga inlägg igår kommer här en prognos på vad som hänt på sistone :)
Förutom jobbsökande nästan varje dag så jobbade (ja alltså mitt sista pass på bellman) jag i lördags och var sedan på bio med älsklingen, i söndags hälsade jag på mamma, i måndags sprang jag runt i hela liljeholmsgallerian och terroriserade butiker, i tisdags fikade jag med tjejorna i liljeholmen och träffade sedan elin för att kika på jonas gardell i vitan och igår gjorde jag ingenting!

Så har det sett ut och idag ska jag fira min lilla systerson som fyller lika mycket som jag, 23!



Bilder:





Buzz med Zofie förra veckan

Bullar med Elin förra veckan

Fika i Liljeholmen

En proppfull vitabergspark

En svårfångad Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback