Äntligen helg!

Nu är det äntligen helg! Det här har varit den längsta veckan på väldigt länge. Har haft VFU och det märks att jag inte jobbat heltid på ett tag, eller att jag överhuvudtaget behövt gå upp tidigt varje dag. Den senaste tiden har jag i princip behövt gå upp två dagar i veckan för att leka lite i tre timmar, det är rätt slappt för att plugga heltid så det var väl på tiden att jag fick börja "jobba" lite igen :) Men nu är jag helt slut trots att jag egentligen inte har gjort någonting på VFU:n, jag har ju egentligen bara gått runt och observerat men men nu är det som sagt helg så det är nice.

Det är en vecka sen jag skrev så har inte hunnit lägga ut några bilder från utgången eller min födelsedag från förra helgen. Inte heller har jag lagt ut några skidbilder men nu har jag hittat gamla kameran och lagt över dem så ska lägga upp några här om nån ("host, host" mamma) är intresserad :)

Hade i alla fall en kul utgång med Cornelia när vi rekade ställen och en kanonbra födelsedag med fina presenter och glada släktingar och ickesläktingar :P Nu sitter jag bara här i sängen brevid en halvsovandes Jocke med let's dance rullande på tv:n utan att jag tittar så mycket, kollar mest i ögonvrån. Jag borde plugga men känner ingen motivation alls, så fort jag får mina tankar på att hoppa av så blir jag lat och skiter i pluggandet...får se hur det blir, om jag stannar kvar eller hittar på nått nytt...får se...

Jaja i morn blir det middag och utgång med gänget för att fira mig och Cornelia (som fyller år idag) och vi börjar med en fördrink här hemma hos mig :)

Men nu lite pictures!

Btw, nån som vet hur man ställer in nya Tv 11? Big brother börjar ju på söndag...hehe :P




Posing posing som vanligt...

...fortsatt posing på magenta som va helt dött...

Storasyster med familj på födelsedagen :)

Världens sötaste hundvalp!                                                     

En annan söt hund som gillar "mormor" :P

Pappa, Elin, Stefan, Caroline, Sanni och Anders

Min första "Alla hjärtans dag ros" av Jocke såklart :)

Från Kläppen, veckan efter nyår

Nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback