Ambivalent

Hej hej!

Nu kommer äntligen ett inlägg med tillhörande bilder, har nämligen köpt en kamera! Kanske inte världens bästa men desto billigare :) Jaha...ja jag sitter här och funderar på min framtid som vanligt...fick höra ännu ett ryckte idag om att jag kanske inte kommer att få något jobb efter min utbildning eftersom idiotregeringen har gjort om teaterprogrammet på gymnasiet samtidigt som de har skärpt kravet på att alla lärare ska undervisa EXAKT i det ämne de är utbildade i och om jag är utbildad i drama så får jag ju då såklart inget jobb som teaterlärare och absolut inte eftersom dom nu har tagit bort dramaövningarna i de nya kurserna...jag vet inte om detta stämmer men det verkar ingen annan veta heller, om inte ens rektorn för stockholms universitet vet vem ska man då snacka med? skolverket? björklund? (uähh....) Nej snart ger jag upp, jag tycker ju att själva kursen vi har nu är kul, mycket roligare än de tidigare men samtidigt känns det meningslöst...vill bara ha ett vanligt hederligt jobb o få lagom med pengar och leva i lugn och ro...kan inte nån annan bestämma åt mig vad jag ska göra? är ambivalent...

Men men ska sova nu för tankarna bara snurrar i huvudet och jag är trött efter en hyfsat lång skoldag med ett träningspass efteråt...men på söndag´fyller jag 23 så då kommer släkten o några till iaf :)

God natt!


Lite bilder från i lördags när jag o Corni först kollade på Jockes match samtidigt som vi var barnvakter och sen svidade om till paljetterna för att kolla in schlagerpremiären!







Kommentarer
Postat av: em

sötisar

2011-02-15 @ 12:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback