2011

Hallå där :)

Nu är det 2010. Vad ska det bli av detta år då? Kan det matcha 2010? Tja kanske det? Kanske inte? Förmodligen blir det ganska snartlikt andra halvan av 2010.

Min jul har varit kanon. Nyåret var trevligt det också. Kul att bjuda över folk man tycker om och bara umgås utan höga förväntningar precis som Sofi uttryckte det. Blev lite bra bilder från denna dagen också som jag tänkt lägga upp men eftersom vi inte hittar vår kamera så vet jag varken hur det blir med dom bilderna eller dom fina bilderna från sälen som vi ganska nyss kom hemifrån. Det var också en trevlig vecka med människor jag tycker om :) Kul att träffa lite människor som det var längesen man såg också :)

Blev äntligen klar med tentan idag också. Eller klar blir den väl egentligen aldrig men jag har gett upp och skrivit ut den idag. Får jag göra om så får jag, det kan väl inte vara så mycket mer än så? (Förutom att det är jobbigt att dubbelplugga såklart...)

Men men återkommer om jag hittar kameran :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback