Jobb, jobb, jobb...

Vad har jag tackat ja till egentligen? Att jobba 9 dagar i sträck är nog inte min grej och det vet jag ju men nu gör jag det ändå...en av dagarna blev t.o.m. ett 12-timmarspass...men det känns ändå skönt att inte bara gå hemma utan nån inkomst :P Försöker att göra saker ibland efter jobbet iaf så att dagarna inte blir hur tråkiga som helst och det kanske är därför jag är så trött också...

Men jag måste bara säga att jag nog är färdig med Bellman snart, känner att jag inte orkar vara på topp längre och att jag inte ÄR på topp längre, de som har jobbat där kortare än jag är klart duktigare, vet inte om det beror på ringrostighet och tappade rutiner eller om jag helt enkelt har tappat stinget. Men när en ny tjej tror att jag bara har jobbat på bellman i ett år så måste det ju va nått fel när jag i själva verket har jobbar i snart 4 (kanske inte hela tiden men ändå)... Ja ja jag jobbar väl sommaren ut och sen MÅSTE jag hitta ett annat jobb, vare sig jag pluggar eller inte för annars kommer jag fastna här nästa sommar också och det pallar jag inte...nån gång ibland funkar väl men absolut inte 9 dagar i sträck...

Just det, om nån är intresserad så kom jag in på löneadministratörsutbildningen och måste tacka ja/nej senast den 23 juni...vet inte om jag vill gå den längre...orkar inte med mig själv ibland för att jag är så velig...men men ska väl tokfundera i 5 dar om hur jag ska göra antar jag...vet ingenting just nu känns det som...

Men men snart kallar jobbet igen..14-22 är tiderna idag så det är bara att ladda upp med en ordentlig lunch...

hej då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback