Kissie

Hej hej!

Måste bara bloggnörda mig och säga att den mest skandalomsusade bloggaren var på mitt jobb igår. Det konstiga är att jag hade sett några klipp med henne innan jag gick till jobbet och tänkte faktisk; tänk om jag skulle stöta på henne? Sen tänkte jag att hon väl aldrig skulle röra sig i sergelkvarteren, men tydligen gör hon det ibland och hon bloggade till och med om det:
http://www.kissies.se/page/2 

Det roliga är att jag inte såg att det var hon förrän min arbetskompis påpekade att det var hon. Jag tror till och med att jag hoppade över henne i kön utan att tänka på det, hehe... Såg bara nått stort blont hår titta fram över disken och antog att hon beställde tillsammans med sin kompis, så jag fick gå ut och spana på henne sen, hehe. Men min jobbarkompis sa att hon iaf varit trevlig, till skillnad mot vad hon varit när hon träffat henne på krogen en annan gång. Men men då var hon väl "kissie" och igår "alexandra" hehe...

Jaja andra bloggaren som varit inne hos mig faktiskt hehe...tyra var ju där en gång förut, hon var dock inte lika trevlig, men inte otrevlig heller..

Nu ska jag snart iväg och jobba igen, kanske dyker det upp nån annan spännande person idag också?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback