Landet

Halloj!

Nu är jag hemma från landet. Det blev lite kortare än vad vi hade tänkt. Vi hade egentligen tänkt att stanna till på torsdag men på grund av vädret och av att vi fick skjuts igår så tog vi det. Så nu är jag hemma och ska strax iväg och träffa Sofi och Sandra i stan för att shoppa lite och äta glass. Senare blir det även picknick med Ronja och Klara, trevlans!

Lite bilder från landet:


Fina grönö där jag tog mitt första dopp för i år :)

Låg till och med i ett tag...

Stackars Elin var förkyld så hon doppa bara fötterna

Försökte mig på lite "Jockebilder" :P

...och en till...

Lite "hm-katalog-wannabe-bilder" :P

Elin var divided :)

Och jag var classic eller nått...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback