Midsommar över och jag och Jocke går in på vårt fjärde år tillsammans :)

Hej hopp!
 

Så har man firat midsommar på "riktigt", dvs i skärgården så som det ska va, med mycket folk, mycket mat, dragkamp och segelbåtar :) Kom hem från Jockes landställe igår och har haft det toppen förutom att vi båda är lite förkylda men är hemma och ledig idag för att försöka repa mig lite efter de nästan tio dagarnas jobb i sträck följt av ett midsommarfirande i tre dagar :) Stackars Jocke däremot får gå och slita för att tjäna ihop lite stålar :)

Vi firar föresten 4 år idag och detta kanske firas med att vi ska göra en sak på stan, men får se hur min älskling mår efter jobbet :) Annars blir det väl en myskväll i soffan, inte så illa det heller :)
Men det känns helt sjukt att vi varit tillsammans i 4 år! Känns som att det var i våras vi träffades på After. Tack kära Sara som fyllde år den 16 maj 2007, det var du som gjorde att blickarna från Jockes killgäng drogs till mitt tjejgäng :)

Nej nu ska jag snart göra lite vardagssysslor, som att tvätta, trots att det är en glamourös dag idag :)


Puss och hej!





Midsommarbilder:


Jag älskar dig Joakim och jag vill gärna spendera minst 4 år till med dig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback