Min lediga vecka lider mot sitt slut...

...ja för på måndag börjar allvaret. Då blir det jobb varje dag fram till midsommar, med undantag på tisdag om jag inte hoppar in och jobbar då också :P Ja så det gäller att vila upp sig i morn. Kom ju nyss hem från en kryssning och dagarna innan den känns det som att jag har gjort massa saker varje dag, nu behöver jag vila för att jag ska palla med dessa jobbveckor. Men det var en kul kryssning iaf, ganska lugn, vet inte om det var för att det var på en fredag ist för en lördag som vi åkte på men det borde väl inte spela nån roll?

well well håller på att ladda över alla bilder på datorn nu och väntar på att älsklingen ska komma hem, han skulle ha mött mig i stan men dissade mig och gick på en senare bio så han inte hann möta mig, men nu borde han snart va på väg hem :)

pusspuss




Fika på Bellman i tisdags :)

Med Sandra och Sofi

Picknick i tanto efter fikan och shoppingrundan

Cornelia anslöt sig till gänget...

...sen kom Ronja...

...och finklädda Klara :)

I onsdags var det badning vid långsjön med Sofi och Cornelia

I torsdags var det lunch vid medis med Sofi och Ronja som kunde smita iväg en stund från jobbet :)

Efter lunchen blev det chill på hägesrstensåsen med Elin :)

Och jag hittade Elins nya filt :P

På soldäck igår :)

Hoppbild :P

Partybild :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback