Helg!

Tjena bloggen!

Igår var jag på en turkisk tjejmiddag med Klaras klasskompisar. Jag visste inte alls vad jag hade att förvänta mig när jag gick dit med Sandra och Sofi som också de var helt ovetandes. Men det var iaf nån slags förening som några skapat för att man ska umgås mer, jättebra tanke jue, och i juni skulle de som ville åka till Turkiet i nån vecka. God mat, mycket veganskt som tur var och kul och prata med lite folk från KTH och andra lärarstudenter.

Idag blir det bio med älsklingen och innan det middag och kanske lite shopping, om jag har några pengar...min chef ringde o frågade om jag kunde jobba idag o i morn men sa nej, trorts att det var tokkul förra gången, eftersom jag kände att jag behövde plugga och ha min schlagerkväll i morn :P Pluggade alltså nyss, har t.o.m. drömt om min lärare, haha!

Aja nu ska jag röra ihop nån lunch och så småningom bege mig in till stan.

Hej hopp!

Här e bilder från fikan med Sandra och Sofi innan middag o så är det alla mina blommor som jag fått den senste månaden från olika personer :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback