Melodifestivalfiasko!

Jag ska egentligen inte klaga eftersom jag själv inte röstade men vad har svenskarna för smak egentligen? En gul kycklingliknande snubbe som går på ett rullband och sjunger nån slags lovepeacegrej som jag inte fattar nått av...det enda som var bra var att Sara Varga slog ut love generation även om hennes låt förmodligen inte skulle funka i europa...Men vad hände med Linda Pritchard som borde vunnit hela skiten!? Hon var ju klart bäst! Men men fick iaf trevligt sällskap av cornelia som lite oplanerat dök upp igår och gjorde mig sällskap, kul! :)

Vad som tidigare hänt i veckan är att jag jobbat två gånger och det var tokkul! Har verkligen saknat mitt jobb, kände mig så hemma. Det var nästan så att jag tänkte att varför kan jag bara inte stanna här liksom? Nej kanske inte men jag vill absolut jobba mer om jag får :)

I morn däremot blir det en annan typ av "jobb". Ska nämligen ha vfu...har fetångest och vill inte ens tänka på det så ska snart spela lite stockholmsspel med jocke och sen ska vi kolla in solsidan och big brother för att distrahera tankarna!

Kram på er! 


Lite bilder bland annat från skridskoåkning med Elin i torsdags, kul men fick så ont i fötterna att Elin fick hämta mina skor så att jag kunde gå tillbaka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback