Vardaglig...

Hej hej bloggen :)

Kul med lite kommentarer för en gång skull, antar att jag måste skriva lite mer än vardagliga saker för att någon ska reagera :) Det ska jag inte göra nu så det är okej om ni inte kommenterar. Var i skolan idag. Bröjade nytt moment men trodde inte jag skulle kunna vara med på lektionen, hade jätte ont i magen och mådde illa i morse, konstig magverk var det, typ ilade liksom, väldigt skumt var det. Men det gick över efter ett tag men känner mig fortfarande lite konstig och har lite ont i huvudet. När jag kom hem sov jag typ en halvtimme på soffan också, fattar ingenting, inte likt mig. Iof så sov jag rätt dåligt i natt och det gjorde Jocke också, vet inte om det berodde på den här stora fullmånen som härjat här om nätterna nu :)

Men men om jag mår bra i morn så ska jag träffa Elin iaf, se om hon kommit i ordning mer i sin lägenhet, vi är ju nästan grannar nu :)

Annars blir det lite plugg nu innan mina tv-program börjar.

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

hiss eller diss om min nya header?:D

http://liborius.blogg.se/2011/march/ny-header.html#comment

2011-03-22 @ 20:25:59
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback